Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

AKTUALNOŚCI, strona 1:

„ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”- edycja 2024

Utworzono dnia 18.03.2024

 

 

Gmina Dobra  realizuje Program Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z

NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”- edycja 2024 współfinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego

Termin realizacji: 15 marzec 2024r. do 31 grudnia 2024r

Wysokość przyznanych środków finansowych z Funduszu – 128.928,00 zł

czytaj dalej na temat: „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”- edycja 2024

ZARZĄDZENIE NR 3 /2024 Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku w sprawie: ustalenia dnia wolnego od pracy w dniu 31 maja 2024r dla pracowników Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

Utworzono dnia 14.03.2024

ZARZĄDZENIE NR 3 /2024 

 

Kierownika  Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

z dnia 14 marca 2024 roku  

   

 

w sprawie: ustalenia dnia wolnego od pracy w dniu 31 maja 2024r dla pracowników Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

           

Na podstawie art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. 2023r. poz. 1465) art. 43 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 )

zarządzam, co następuje:

§ 1

1.Dzień 31 maja 2024 r. ustalam dniem wolnym od pracy dla wszystkich pracowników  Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej .

2. Odpracowanie dnia 31 maja 2024 nastąpi w dniu 25 maja 2024r / tj. sobota / zgodnie z przepisami .    W tym dniu  obowiązuje harmonogram czasu pracy pracowników Ośrodka od 7.30 do 15.30.

§ 2

  1. Zarządzenie podlega podaniu do wiadomości pracowników poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej i na stronie internetowej -  www.dobra.naszops.pl
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie wyłącznie w 2024r.

                                                                                                                     /-/  Kierownik MGOPS w Dobrej

                                                                                                                                       Monika Małecka

czytaj dalej na temat: ZARZĄDZENIE NR 3 /2024 Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku w sprawie: ustalenia dnia wolnego od pracy w dniu 31 maja 2024r dla pracowników Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

Zmiany - Pomoc Żywnościowa

Utworzono dnia 26.02.2024

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej informuje, że w związku z zatwierdzeniem Wytycznych na Podprogram 2023 w ramach Programu Funduszu Europejskiego na Pomoc Żywnościową 2021 – 2027  najistotniejszą zmianą jest podwyższenie kryterium dochodowego do 265% kryterium ustawowego.

Nowe kryteria wynoszą odpowiednio :

- dla osoby samotnie gospodarującej – 2056,40 zł

- dla osoby w rodzinie – 1590,00 zł

W przypadku osób już zakwalifikowanych do Podprogramu 2023 przed 12 lutego 2024r., nie jest wymagane wydanie nowego skierowania.

W związku z powyższym Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej zaprasza osoby zainteresowane o zgłoszenie się po skierowanie z nowym kryterium dochodowym.

czytaj dalej na temat: Zmiany - Pomoc Żywnościowa

spotkanie prewencyjne w dniu 26 lutego 2024r dla mieszkańców Gminy Dobra

Utworzono dnia 22.02.2024

Zapraszamy mieszkańców Gminy Dobra

na spotkanie prewencyjne w dniu 26 lutego 2024r godz. 14.00 w Centrum Kultury w Dobrej. W związku ze wzrostem oszust, których ofiarami są Nasi mieszkańcy chcemy państwu pokazać, omówić sposoby działania oszustów. Omówimy zasady: - bezpiecznego logowania się na strony internetowe banku, - zasady tworzenia haseł, - przybliżymy metody dokonywania oszustw internetowych. Przypomnimy metody jakie najczęściej stosują oszuści, m.in. „na wnuczka”, „pracownika socjalnego”, policjanta”.

 

Zapraszają: Burmistrz Dobrej, Komisariat Policji w Dobrej, Bank Spółdzielczy w Dobrej,
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej.

 

czytaj dalej na temat: spotkanie prewencyjne w dniu 26 lutego 2024r dla mieszkańców Gminy Dobra

DODATEK OSŁONOWY

Utworzono dnia 19.01.2024

Od stycznia 2024 roku ponownie można ubiegać się o wypłatę dodatku osłonowego.

Zadanie to będzie realizowane przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej.


Aby otrzymać dodatek osłonowy należy złożyć wniosek w terminie do 30 kwietnia 2024r.

Wnioski złożone po dniu 30 kwietnia 2024 r. pozostawia się bez rozpoznania.

Druki wniosków są dostępne w siedzibie Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej.

Dodatek osłonowy przysługuje:

  1. Osobie w gospodarstwie domowym jednoosobowym, w którym wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu nie przekracza kwoty 2.100 złotych,
  2. Osobie w gospodarstwie domowym wieloosobowym, w którym wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu nie przekracza kwoty 1.500 zł na osobę;

W przypadku gdy wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu na osobę przekracza wyżej wymienione progi dochodowe, to dodatek osłonowy przysługuje w wysokości różnicy między kwotą dodatku osłonowego a kwotą, o którą został przekroczony przeciętny miesięczny dochód na osobę.


W przypadku gdy ustalona wysokość dodatku osłonowego, jest niższa niż 20 zł, dodatek ten nie przysługuje.


Wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu w gospodarstwie domowym, ustalana będzie na podstawie dochodów osiągniętych w 2022 roku.


Dodatek osłonowy w 2024 roku będzie wynosił:

  1. 228,80 zł dla gospodarstwa domowego jednoosobowego,
  2. 343,20 zł dla gospodarstwa domowego składającego się z 2 - 3 osób,
  3. 486,20 zł dla gospodarstwa domowego składającego się z 4 - 5 osób,
  4. 657,80 zł dla gospodarstwa domowego składającego się z co najmniej 6 osób.

Podwyższony dodatek osłonowy w 2024 roku będzie wynosił:

  1. 286,00 zł dla gospodarstwa domowego jednoosobowego,
  2. 429,00 zł dla gospodarstwa domowego składającego się z 2 - 3 osób,
  3. 607,75 zł dla gospodarstwa domowego składającego się z 4 -5 osób,
  4. 822,25 zł dla gospodarstwa domowego składającego się z co najmniej 6 osób.

Dodatek podwyższony przysługuje osobom opalającym domy węglem – zgłoszone do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Dodatek osłonowy będzie przysługiwał za okres od dnia 1 stycznia 2024r. do dnia 30 czerwca 2024r. i będzie wypłacany jednorazowo w terminie do dnia 30 czerwca 2024 r.

ZARZĄDZENIE NR 1/2024 Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej z dnia 02 stycznia 2024 roku

Utworzono dnia 09.01.2024

ZARZĄDZENIE NR 1/2024 

 

Kierownika  Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

z dnia 02 stycznia 2024 roku  

   

 

w sprawie: ustalenia dnia wolnego za święto przypadające w sobotę 06 stycznia 2024r dla pracowników Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

           

Na podstawie art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. 2023r. poz. 1465) art. 43 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 )

zarządzam, co następuje:

§ 1

Dzień 29 marca 2024 r. ustalam dniem wolnym od pracy dla wszystkich pracowników  Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej – za święto przypadające w sobotę tj. w dniu 06 stycznia 2024 r.

§ 2

  1. Zarządzenie podlega podaniu do wiadomości pracowników poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie wyłącznie w 2024r.

            /-/  Kierownik MGOPS w Dobrej

                                                                                                                            Monika Małecka

czytaj dalej na temat: ZARZĄDZENIE NR 1/2024 Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej z dnia 02 stycznia 2024 roku

„OPIEKA WYTCHNIENIOWA” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024

Utworzono dnia 03.11.2023

 

 

 

W związku z ogłoszeniem Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej

„OPIEKA WYTCHNIENIOWA” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024 współfinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego,  Kierownik  Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej informuje o naborze wniosków w ramach w/w programu.

czytaj dalej na temat: „OPIEKA WYTCHNIENIOWA” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024

Konkurs na stanowisko Kierownika Klubu Senior + w Dobrej.

Utworzono dnia 12.10.2023

Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika  Klubu Senior + w Dobrej.

czytaj dalej na temat: Konkurs na stanowisko Kierownika Klubu Senior + w Dobrej.

Projekt pilotażowy - „Punkt doradztwa dla młodzieży w powiecie tureckim

Utworzono dnia 12.10.2023

Projekt pilotażowy - „Punkt doradztwa dla młodzieży w powiecie tureckim

Powiatowy Urząd Pracy w Turku od września 2023 roku uruchomił Punkt doradztwa dla młodzieży w powiecie tureckim.

Miejsce to będzie funkcjonować w ramach projektu pilotażowego „Czas na Młodych

punkty doradztwa dla młodzieży". Projekt finansowany jest ze środków rezerwy Fundusz Pracy.

czytaj dalej na temat: Projekt pilotażowy - „Punkt doradztwa dla młodzieży w powiecie tureckim

BEZPIECZNA SKRZYNKA

Utworzono dnia 12.10.2023
Potrzebujesz wsparcia w zakresie porady psychologicznej,
a chcesz być anonimowy?
Dobrze trafiłeś!!!! "Bezpieczna skrzynka jest właśnie dla Ciebie.
Opisz swój problem/trudność z jakimi się borykasz w życiu codziennym, w pracy, w szkole,
a odpowiemy na Twoją wiadomość
 
Serdecznie zapraszamy młodzież do korzystania z usług naszego punktu zlokalizowanego w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku.
 

https://turek.praca.gov.pl/bezpieczna-skrzynka 

 

czytaj dalej na temat: BEZPIECZNA SKRZYNKA

POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2021 -2027 PODPROGRAM 2023

Utworzono dnia 12.10.2023

 Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej informuje, że Komisja Europejska

zatwierdziła Program Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 (FEPŻ)

zgodnie z którym pomoc żywnościowa będzie udzielana odbiorcom końcowym

w planowanym okresie od grudnia 2023 r. do października 2024 r.

czytaj dalej na temat: POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2021 -2027 PODPROGRAM 2023

„ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”- edycja 2024

Utworzono dnia 28.08.2023

W związku z ogłoszeniem Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”- edycja 2024 współfinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego informujemy o rozpoczęciu naboru osób do udziału w programie.

 

czytaj dalej na temat: „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”- edycja 2024

Dożywianie dzieci w szkołach w roku szkolnym 2023/2024

Utworzono dnia 24.08.2023

Dożywianie dzieci w szkołach w roku szkolnym 2023/2024

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej  informuje, że w ramach wieloletniego rządowego programu

"Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023 dzieci w szkołach z terenu Gminy Dobra

  mają możliwość skorzystania z bezpłatnego posiłku podczas zajęć w szkole w okresie trwania roku szkolnego .

czytaj dalej na temat: Dożywianie dzieci w szkołach w roku szkolnym 2023/2024

stypendium szkolne ne rok 2023/2024

Utworzono dnia 24.08.2023

Stypendium szkolne dla uczniów w roku szkolnym 2023/2024

Wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej w terminie od 01 do 15 września 2023 roku.

czytaj dalej na temat: stypendium szkolne ne rok 2023/2024

ZAŁĄCZNIKI:

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny