Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej ogłasza konkurs na stanowisko koordynatora Klubu Senior + w Dobrej.
Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie
-
Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
-
Co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
-
Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych,
-
Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe,
-
Posiadanie nieposzlakowanej opinii,
Wymagania dodatkowe:
-
Zdolności menadżerskie i organizatorskie
-
Dyspozycyjność,
Zakres zadań i obowiązków na stanowisku koordynatora:
-
Realizacja zadań i planów działalności Klubu Senior + w Dobrej
-
Kierowanie bieżącą działalnością ,
-
Organizacja pracy pracowników i Seniorów,
-
Koordynowanie spotkań i zajęć dla Seniorów,
-
Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie,
-
Nadzór i prowadzenie „Klubu Seniora +” w Dobrej
-
Opracowanie planów pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją,
-
Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Senior+
-
Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu,
-
Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów,
-
Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Klubowiczów,
-
Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie,
-
Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w zależności od potrzeb i działań na rzecz Seniorów,
-
Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+
-
Prowadzenie działalności finansowej i gospodarczej oraz analizy wykorzystania budżetu,
-
Wypracowanie standardów usług dotyczących pomocy osobom starszym,
-
Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, a także z innymi instytucjami w realizacji zadań kierowanych do Seniorów.
-
Promocja działań na rzecz osób starszych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Wymiar etatu 1/1 wymiaru czasu pracy
2. Miejsce świadczenia pracy; Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej Klub Senior +, pomieszczenia w Centrum Kultury w Dobrej, ul. Dekerta 34
Wymagane dokumenty:
-
Pisemne zgłoszenie się do konkursu (list motywacyjny)
-
CV – przebieg pracy zawodowej,
-
Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i staż pracy
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania w załączniku)
-
Własnoręcznie podpisana klauzula dotycząca danych osobowych (druk do pobrania w załączniku)
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie rekrutacji (druk w załączniku)
-
Własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej, pokój Nr 4 lub przesłać pocztą na adres:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej, ul. Wiatraki 13, 62-730 Dobra z dopiskiem na kopercie:„Konkurs na stanowisko koordynatora Klubu Senior+ w Dobrej „ w terminie do dnia 19.12.2019r. do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia ofert uważa się datę wpływu przesyłki do Ośrodka.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej http://dobra.naszops.pl/bip/ i na tablicy informacyjnej Ośrodka.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne (niezbędne) określone
w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej
i na tablicy ogłoszeń w siedzibie MGOPS po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.
Kierownik MGOPS w Dobrej
/-/ Elżbieta Pawłowska
Liczba wyświetleń: 1450
Utworzono dnia: 30.01.2015
Dokument wprowadził:
Admin
Dokument opublikował:
Administrator główny
12.12.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
12.12.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
12.12.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna
12.12.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika zgoda na przetwarzanie danych kandydatów do pracy
12.12.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika oświadczenie
12.12.2019, Administrator główny:
Dodanie załącznika kwestionariusz osobowy
12.12.2019, Administrator główny:
Edycja zakładki Strona główna